Rinkodaros tyrimai. Teorija ir praktika
Rinkodaros tyrimai. Teorija ir praktika
Sold out
Rinkodaros tyrimai. Teorija ir praktika
Authors
Publisher
Language:
Lithuanian
Cover:
paperback
Year:
2012
Format (height x width):
24,0x17,0
Number of pages:
408
Knygoje pateikiama rinkodaros tyrimų teorijos ir praktikos medžiaga, skirta verslo vadybos ir rinkodaros specialybių studentams, taip pat dirbantiems šiose srityse praktikams. Knygą sudaro keturios dalys, suskirstytos į 23 skyrius. Pirmoje dalyje nagrinėjama rinkodaros tyrimų paskirtis, proceso ir vykdymo metodologiniai pagrindai. Antroje dalyje gilinamasi į rinkodaros tyrimų metodus ir specifines sritis, trečiojoje – dalyje apibūdinama duomenų rinkimas, apdorojimas, analizė ir tyrimo ataskaitos rengimas, ketvirtojoje – pateikiama praktinė rinkodaros tyrimų projektų rengimo medžiaga.