Vertybės ir ugdymas: tarp kaitos ir stabilumo
Qty
Pritariant minčiai apie netolygų globalizacijos poveikį šalies, visuomenės ir 
asmens gyvenimui, knygoje siekiama aptarti vertybes ir ugdymą iš kaitos 
ir stabilumo perspektyvos. Laikomasi požiūrio, kad orientacija vien į 
pokyčius trukdytų įsigilinti į vertybių raidos ir ugdymo procesus, o 
vien į stabilumą – naujai apmąstyti vertybių ir ugdymo prioritetus ir jų
 prasmę. Metodologinėmis tyrimo prieigomis pasirinkus tarpdisciplininį, 
sisteminį ir hierarchinį principą, ryškinamos ne tik vertybių sampratos,
 statuso ir turinio raiškos tendencijos, apibūdinamos paauglių vertybių 
internalizacijos linkmės, bet ir išskleidžiamos ugdymo įtakos vertybių 
kaitai ir stabilumui prielaidos, tarp jų mokymą(si) traktuojant kaip 
perspektyvų vertybių ugdymo veiksnį.

 
		
		 
									
 
                  