Verslo strategija: atvejo analizė

Verslo strategija: atvejo analizė
Publisher
Language:
Lithuanian
Cover:
paperback
Year:
2014
Format (height x width):
21,0x15,0
Number of pages:
260
Sold out

Mokomojoje knygoje pateikiami žymiausių pasaulio kompanijų, veikiančių turizmo versle (apgyvendinimo, maitinimo, transporto, kelionių organizavimo, laisvalaikio ir pramogų bei sveikatinimo ir grožio puoselėjimo srityse), kurios besivaržydamos tarpusavyje „diktuoja“ šiuolaikines mados tendencijas pasaulinėje rinkoje, atvejai.

Knyga galėtų būti naudinga vadybos ir verslo administravimo ir ekonomikos studijų krypčių bakalauro, magistrantūros studijų studentams, studijuojantiems verslo strategijų, verslo strateginio valdymo, planavimo, taip pat tarptautinio turizmo verslo, turizmo įmonės vadybos ir turizmo planavimo dalykus, bei visiems kitiems, kuriems aktualios teorinės ir praktinės verslo strategijų problemos, taip pat norintiems susipažinti su žymių kompanijų verslo sėkmės paslaptimis.


Comments

Write a comment

Please login or register to review