Rinkodaros tyrimai. Teorija ir praktika
  Rinkodaros tyrimai. Teorija ir praktika
  
    
            
        
                              
          
            
              
            
            
              
              
            
                                    
                                  Sold out
                            
                      
                  
      
      
        
          
        
      
    
      
                Rinkodaros tyrimai. Teorija ir praktika
              
            Authors
              
              
                            Publisher
              
              
              
                            Language:
              Lithuanian
                            Cover:
              paperback
                            Year:
              2012
              
                                                        Format (height x width):
              24,0x17,0
                            Number of pages:
              408
                                          
                          Knygoje pateikiama rinkodaros tyrimų teorijos ir praktikos medžiaga, skirta verslo vadybos ir rinkodaros specialybių studentams, taip pat dirbantiems šiose srityse praktikams. Knygą sudaro keturios dalys, suskirstytos į 23 skyrius. Pirmoje dalyje nagrinėjama rinkodaros tyrimų paskirtis, proceso ir vykdymo metodologiniai pagrindai. Antroje dalyje gilinamasi į rinkodaros tyrimų metodus ir specifines sritis, trečiojoje – dalyje apibūdinama duomenų rinkimas, apdorojimas, analizė ir tyrimo ataskaitos rengimas, ketvirtojoje – pateikiama praktinė rinkodaros tyrimų projektų rengimo medžiaga.