Lietuvių kalba Vilniaus lietuviškose, lenkiškose ir rusiškose gimnazijose: mokėjimo kokybė, kalbinės nuostatos ir motyvacija
  Lietuvių kalba Vilniaus lietuviškose, lenkiškose ir rusiškose gimnazijose: mokėjimo kokybė, kalbinės nuostatos ir motyvacija
  
    
            
        
                              
          
            
              
            
            
              
              
            
                                                
              
                
                  
                    
                
              
            
            
            
                            
              
              
                
                                    
                  
                               
                                                    
                              
            
                      
                  
      
      
        
          
        
      
    
      
                Lietuvių kalba Vilniaus lietuviškose, lenkiškose ir rusiškose gimnazijose: mokėjimo kokybė, kalbinės nuostatos ir motyvacija
              
            Authors
              
              
                            Publisher
              
              
              
                            Language:
              Lithuanian
                            Format:
              PDF
                            Year:
              2019
              
                                                        Number of pages:
              82
                                          
                            ISBN
              9786090702987
                          
                                                0.00€
                                
                                              
              Qty
-
                    
                    +
                  Studijoje, remiantis projekto „Kalbinių nuostatų ir mokymosi motyvacijos įtaka 
lietuvių kalbos mokėjimui“ (2017–2019 m.) duomenimis, analizuojamas 
Vilniaus lietuviškų, lenkiškų ir rusiškų gimnazijų trečių klasių mokinių
 lietuvių kalbos mokėjimas, kalbinės nuostatos ir motyvacija. Atskiruose
 skyriuose pristatoma tyrimo metodika, tiriamųjų grupės, analizuojamas 
tikslinių grupių žodyno dydis, jo ryšys su sociolingvistiniais 
veiksniais, taip pat aptariami C testo rezultatai, atspindintys bendrą 
lietuvių kalbos mokėjimo kokybę, jų koreliacija su sociolingvistinėmis 
mokinių charakteristikomis, pateikiami skirtingoms tiriamųjų grupėms 
būdingi motyvacijos ir nuostatų įtakos lietuvių kalbos mokėjimui 
modeliai.

 
		
		 
									
 
                   
                      