Retorinė ir stilistinė publicistinių tekstų analizė
Retorinė ir stilistinė publicistinių tekstų analizė
Išparduotas tiražas
Retorinė ir stilistinė publicistinių tekstų analizė
Autoriai
Leidykla
Kalba:
lietuvių
Viršelis:
kietas
Metai:
2013
Formatas (aukštis x plotis):
22,0x15,0
Puslapių skaičius:
351
Šioje knygoje analizei pasirinkti viešo kalbėjimo patirtį turinčių kūrėjų tekstai, kuriuose ryški įtikinimo ir įtaigos funkcija, būdinga publicistiniam stiliui, jo centre – oratorių kalbos. Retorinės priemonės iliustruojamos kasdieniais spaudos, televizijos, interneto portalų rašytinių ir sakytinių tekstų pavyzdžiais. Knyga galės pasinaudoti retorikos ir stilistikos specialistai, aukštųjų mokyklų dėstytojai ir studentai, gimnazijų mokytojai ir mokiniai.